Institut de Neurociència Cognitiva Aplicada a l'Aprenentatge

La paraula trivium prové del llatí i designa tres vies que porten a l’eloqüència: la gramàtica, la lògica i la retòrica. Aquests camins, que corresponen al coneixement, la intel·ligència i la saviesa, es recorren des de la infància fins a l’edat adulta.

Cada persona té una manera diferent d’avançar-hi, d’aprendre. Ajudar a descobrir-la, potenciar-la, aportar-hi qualitat i ensenyar a gaudir-ne és el que ens mou dia rere dia.

Trivium és un centre de logopèdia, psicologia i psicopedagogia especialitzat en cognició, llenguatge, aprenentatge i conducta amb més de vint anys d’experiència. Va néixer l’any 1992 fruit de les inquietuds d’un grup de professionals interessats en la detecció i intervenció d’aquelles dificultats que poguessin interferir en el desenvolupament personal, lingüístic i cognitiu.

Ens servim d’investigacions recents de la neurociència aplicada a l’educació i ideem estratègies educatives que ens permeten crear programes que optimitzen l’aprenentatge d’infants, adolescents i adults amb necessitats diverses.
Optimitzem la capacitat d’aprenentatge
Busquem que el procés d’aprenentatge sigui més efectiu i significatiu per a la persona.
Pràctica Basada en l’Evidència
La nostra aposta té com a finalitat aplicar mètodes pedagògics amb una base científica rigorosa i actual al servei dels valors educatius que prioritzem com a societat.

Per aconseguir-ho partim:

Formació exhaustiva en avaluació dels processos cognitius que intervenen en l’aprenentatge.

Llarga experiència en intervenció a partir de sistemes pedagògics eficaços.

Una pràctica docent basada en valors de motivació, esforç, implicació i vinculació.

De la singularitat de cada persona.

X