Dificultats d'Aprenentatge
Intervenció en les dificultats d’aprenentatge per a estudiants sense un trastorn d’aprenentatge de base.
Estudiants sense un Trastorn Específic d’Aprenentatge que necessiten recursos metodològics i Estratègies d’Aprenentatge en el seu procés d’aprenentatge. Intervenció en dificultats de llenguatge i matemàtiques per a estudiants sense un trastorn de l’aprenentatge.
Molts nens i nenes tenen dificultats d’aprenentatge, fet que es posa clarament de manifest en els darrers informes PISA de l’OCDE.
La nostra intervenció va dirigida a infants, adolescents i joves que, tot i no presentar cap trastorn d’aprenentatge, necessiten un suport individualitzat d’estratègies didàctiques i metodològiques adaptades a les seves necessitats.
Hi ha un nombre elevat de nens que llegeixen poc i que tenen problemes per comprendre el que llegeixen. En el cas de les matemàtiques, la necessitat de treballar amb grups grans i el fet d’ensenyar els continguts curriculars en funció d’una estructura lògica de les matemàtiques, i no de les possibilitats evolutives dels alumnes, fa que hi hagi nens i nenes que acumulin llacunes de coneixements i es quedin enrere.
Dificultats en la competència matemàtica
Dificultats en la comprensió lectora
Dificultats en l’expressió escrita
Dificultats d’Atenció
Estudiants amb poca motivació


