Diagnòstic i Intervenció
Partim d’una visió innovadora i rigorosa en la detecció de les habilitats i carències o dificultats cognitives, de llenguatge i de conducta, relacionades amb l’aprenentatge que ens serveix en el diagnòstic i intervenció en els Trastorns del Neurodesenvolupament.
Gràcies al coneixement exhaustiu de com aprèn cada persona, podem donar suport i orientar-la per aconseguir més rendiment, autonomia personal, autoestima, seguretat i motivació per aprendre.
Intervenció psicoeducativa
L’abordatge terapèutic s’adequa a la simptomatologia, les necessitats i el grau de dificultat que presenta cada persona, donant prioritat a la comunicació, a la transmissió de significats o a la correcció formal dels enunciats.
Dissenyem un programa d’intervenció que s’ajusta al perfil cognitiu i emocional de cada persona.
La nostra intervenció pretén ser funcional i parteix d’un model interactiu on el nen i la família són els protagonistes dins un procés natural que possibilita la construcció compartida de la comunicació i el llenguatge. El nostre suport va més enllà d’una reeducació logopèdica perquè som conscients que la presència d’un trastorn de llenguatge sovint va associada a altres dificultats d’interacció amb l’entorn, a un rendiment escolar deficitari i, en alguns casos, a una afectació del desenvolupament cognitiu.
DIAGNÒSTICA
SEGUIMENT
I ORIENTACIÓ PUNTUAL
- DISORTOGRAFIA
- DISGRAFIA
- DISCALCÚLIA
- RETARD EN LA PARLA
- TDL (TRASTORN DEL
DESENVOLUPAMENT DEL
LLENGUATGE)
- LLENGÜES
- ALTRES MATÈRIES: Física, Química, Història
- TDA
- AUTOESTIMA
- OBSESSIONS
- ALTRES
Equip d'Avaluació i diagnòstic
Mireia Sala
Psicopedagoga i Logopeda
Carme Huguet
Mestra i Logopeda
Ana Sanguinetti
Neuropsicòloga infanto-juvenil
Marta Rosell
Psicòloga