Intervenció en dificultats de llenguatge i matemàtiques per a estudiants sense un trastorn de l’aprenentatge

SERVEI DE PSICOPEDAGOGIA

Molts nens i nenes tenen dificultats d’aprenentatge, fet que es posa clarament de manifest en els darrers informes PISA de l’OCDE.
Hi ha un nombre elevat d’infants que llegeixen poc i que tenen problemes per comprendre el que llegeixen. En el cas de les matemàtiques, la necessitat de treballar amb grups grans i el fet d’ensenyar els continguts curriculars en funció d’una estructura lògica de les matemàtiques, i no de les possibilitats evolutives dels alumnes, fa que hi hagi nens i nenes que acumulin llacunes de coneixements i es quedin enrere.
El nostre servei va dirigit a infants, adolescents i joves que, tot i no presentar cap trastorn d’aprenentatge, necessiten un suport individualitzat d’estratègies didàctiques i metodològiques adaptades a les seves necessitats.


Alumnes de P5 que presenten dificultats en els prerequisits
Alumnes amb dificultats pel llenguatge de les matemàtiques
Alumnes amb baixa competència lingüística
Alumnes amb una lectura lenta
Alumnes amb una bona lectura però amb dificultats de comprensió
Alumnes amb dificultats d’escriptura
Alumnes amb poca motivació i amb dèficit d’atenció

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR
error: Content is protected !!