Dificultats d'Aprenentatge

Intervenció en les dificultats d’aprenentatge per a estudiants sense un trastorn d’aprenentatge de base.

Estudiants sense un Trastorn Específic d’Aprenentatge que necessiten recursos metodològics i Estratègies d’Aprenentatge en el seu procés d’aprenentatge. Intervenció en dificultats de llenguatge i matemàtiques per a estudiants sense un trastorn de l’aprenentatge.

Molts nens i nenes tenen dificultats d’aprenentatge, fet que es posa clarament de manifest en els darrers informes PISA de l’OCDE.

La nostra intervenció v dirigida a infants, adolescents i joves que, tot i no presentar cap trastorn d’aprenentatge, necessiten un suport individualitzat d’estratègies didàctiques i metodològiques adaptades a les seves necessitats.

Hi ha un nombre elevat de nens que llegeixen poc i que tenen problemes per comprendre el que llegeixen. En el cas de les matemàtiques, la necessitat de treballar amb grups grans i el fet d’ensenyar els continguts curriculars en funció d’una estructura lògica de les matemàtiques, i no de les possibilitats evolutives dels alumnes, fa que hi hagi nens i nenes que acumulin llacunes de coneixements i es quedin enrere.

Dificultats en la competència matemàtica

Dificultats en la comprensió lectora

Dificultats en l’expressió escrita

Dificultats d’Atenció

Estudiants amb poca motivació

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies
error: Content is protected !!